Наша продукція
Пакети
Изготовление пакетов

Пакети

Паперові пакети здатні виконувати багато різних функцій, залежно від їхнього призначення. Досить часто паперовий пакет використовується як представницька продукція, що сприяє просуванню та успішному веденню бізнесу, підвищенню престижу та поваги до компанії. Фірмовий паперовий пакет, якісно виготовлений та оригінально оформлений, чудово підходить для пакування дорогого подарунка важливому клієнту чи бізнес-партнеру. Гарний пакет здатний привернути увагу до товару, який у ньому знаходиться, і тим самим сприятиме його просуванню.

Як матеріали для пакетів можна використовувати найширший асортимент дизайнерського паперу та картону до 300 г/м2. Типовим матеріалом для пакетів є крейдований папір 170-200 гр./кв.м. або тонкий картон. Часто використовуються дизайнерські папери. Дуже важливим є дизайн пакету та якість виготовлення. При грамотному поєднанні оригінального дизайну та якісного виконання, Ви отримаєте справжній витвір рекламного мистецтва.

Ламінація буває матовою та глянсовою. Ламінація призводить до подорожчання кінцевої продукції, через що ламінують лише із зовнішнього боку. Застосовують ламінацію як збільшення міцності пакетів, так надання пакету більшої ефектності, яскравості фарб. Завдяки матовій ламінації зображення на пакеті набуває якесь благородство, “багатство” та оригінальність кольору, проте обходиться така ламінація дорожче.

Застосування люверсів дає можливість виготовляти пакети великих розмірів, призначених для пакування в них важких предметів – подарунків, сувенірів, великої кількості рекламних каталогів. Люверси призначені для зміцнення круглого висічного отвору для мотузяних ручок.

(Порада від агатика)

  • При виборі розміру паперового пакету слід враховувати, що один пакет може бути виготовлений з одного або двох аркушів. Пакети, які виготовляються з одного листа, вимагають як меншої кількості матеріалів, так і кількості операцій. Відповідно такі пакети мають меншу вартість. Якщо пакет виготовляється з двох друкованих аркушів, то всі операції збільшуються вдвічі, як і ціна.